Contact

Ben je net zo enthousiast over onze heerlijke snoepjes als wij? Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

We staan voor je klaar!

Assortiment

Welke soorten snoep bieden jullie aan?

Ontdek onze brede selectie aan Amerikaanse favorieten, van klassieke snoepjes tot unieke lekkernijen!

Wat zijn de populairste snoepjes in jullie assortiment?

Bekijk onze bestsellers en ontdek wat andere snoepfanaten niet kunnen weerstaan!

Bieden jullie ook seizoensgebonden of thematische snoepjes aan?

Ontdek onze speciale collecties voor feestdagen en andere speciale gelegenheden!

Kan ik producten retourneren als ik niet tevreden ben?

Bij ons streven we naar de hoogste tevredenheid van onze klanten. Als er echter een fout is gemaakt vanuit onze kant, bieden we graag een oplossing aan, inclusief retourneren. We willen er zeker van zijn dat je tevreden bent met je aankoop, dus neem gerust contact met ons op als er problemen zijn.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Bij ons kun je betalen via verschillende veilige betaalmethoden. Houd er rekening mee dat we geen opties zoals Klarna aanbieden. We willen ervoor zorgen dat onze klanten een naadloze en veilige winkelervaring hebben, dus we bieden betalingsmogelijkheden aan die aan deze normen voldoen.

je bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zeker! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mailbevestiging met daarin de trackinginformatie, inclusief de trackingcode. Met deze code kun je de status van je zending eenvoudig volgen via de bezorgingsservice.

Ik wil mijn bestelling wijzigen

Als je je bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We helpen je graag verder!

Er zit een fout in mijn bestelling

Ons doel is om ervoor te zorgen dat je helemaal tevreden bent met de inhoud van je pakket, en dat de verrassing werkt!

Onze bestellingen worden met de hand en met zorg voorbereid, maar soms worden er fouten gemaakt, en dat spijt ons.

Zodra we je klacht ontvangen, zal onze klantenservice deze zo snel mogelijk behandelen.

Levering

Aan welk land leveren we?

We kijken ernaar uit om de Toetie Froeite-ervaring in heel Europa te delen. Momenteel leveren we alleen in Nederland en België

Kan ik mijn bestelling in een fysieke winkel afhalen?

Op dit moment richt ons team zich volledig op onze online winkel, zodat we je de best mogelijke ervaring kunnen bieden!

We hebben nog geen fysieke winkel, maar we denken erover na...

Hoeveel kost de levering?

Vanaf een bestelbedrag van €50 bieden we gratis verzending aan, waardoor klanten kunnen profiteren van een kosteloze levering van hun bestelling. Voor standaardverzending hanteren we een vast tarief van €7,50, zodat klanten weten wat ze kunnen verwachten voor de verzendkosten.

Hoe lang duurt de levering?

Onze levering is razendsnel! Het duurt slechts één dag voordat je bestelling bij je wordt afgeleverd. We streven ernaar om je producten zo snel mogelijk te bezorgen, zodat je snel kunt genieten van wat je hebt besteld.

klantenserivce

Ik heb een e-mail gestuurd. Wanneer ontvang ik een antwoord?

We reageren binnen 48 tot 72 uur, behalve in het weekend en op feestdagen. Dan controleren we je bericht de volgende dag en onze klantenservicemanagers zullen er alles aan doen om je te helpen.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur om je te helpen en al je vragen te beantwoorden.

 Algemene verkoopsvoorwaarden

Deze algemene verkoopsvoorwaarden (hierna genoemd de "Algemene Voorwaarden") regelen de gebruiksvoorwaarden van onze website en de manier waarop wij u, onze gewaardeerde klant, de door u bestelde producten zullen leveren. Lees de algemene voorwaarden zorgvuldig door voordat u een bestelling plaatst of onze website bezoekt, aangezien deze belangrijke informatie bevatten. Als u van mening bent dat deze voorwaarden onjuist zijn, neem dan contact met ons op.

1. VOORWAARDEN EN DEFINITIES

 

1.1 Door onze website te bekijken of een bestelling te plaatsen, gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan de Voorwaarden die hieronder worden beschreven. Als u niet aan deze voorwaarden gebonden wilt zijn, kunt u de website mogelijk niet gebruiken of openen.

   

1.2 Wij vestigen uw bijzondere aandacht op Artikel 12 (Prijzen en betalingsvoorwaarden), Artikel 14 (Beperking van aansprakelijkheid) en Artikel 15 (Vrijwaring).

 2. WIE ZIJN WIJ?

Wij zijn Toetie Froetie, een onderneming geregistreerd in Nederland.

3. HOE KUNT U ONS CONTACTEREN?

U kunt contact opnemen met onze vriendelijke klantenservice door ons te schrijven op info@toetie-froetie.nl.

 

4. UW BESTELLING

4.1 Selecteer het land van levering en de gewenste valuta op het moment van betaling voordat u gaat browsen om er zeker van te zijn dat de informatie op uw scherm correct is.

 

4.2 Om een bestelling op onze website te plaatsen, moet u op de knop "Bestelling bevestigen" klikken aan het einde van het bestelproces. Een reeks instructies leidt u door het aankoopproces.

 

4.3 Voordat u tot betaling overgaat, hebt u de mogelijkheid om de inhoud van uw bestelling en het land van levering te controleren en kunt u eventuele wijzigingen aanbrengen voordat u tot betaling overgaat.

 

4.4 U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de producten die u hebt besteld. Deze e-mail vormt geen aanvaarding van uw bestelling. Deze acceptatie vindt plaats wanneer de bestelde producten worden verzonden.

 

5.5 Als wij niet in staat zijn om uw bestelling uit te voeren, zullen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte stellen en u geen kosten in rekening brengen voor het product. Als we het bedrag van de bestelling al hebben afgeschreven voordat je bestelling niet werd geaccepteerd, zullen we je terugbetalen. Houd er rekening mee dat het tot 7 (zeven) dagen kan duren voordat de bank het geld heeft overgemaakt. Het niet accepteren van de bestelling kan het gevolg zijn van:

   

   (a) het gewenste product dat niet langer op voorraad is;

   

   (b) uw betaling niet is geautoriseerd;

   

   (c) onverwachte beperkingen van onze middelen die we niet konden voorzien;

   

   (d) een fout in de prijs of beschrijving van het product.

5. UW BESTELLING WIJZIGEN

5.1 Als de bestelde producten onze magazijnen al hebben verlaten om aan u te worden geleverd, kunnen we geen producten aan uw bestelling toevoegen of van uw bestelling verwijderen. Als u meer producten wilt toevoegen, moet u een nieuwe bestelling plaatsen of ons een mail sturen.

   

5.2 Als je de adresgegevens van je bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Houd het bestelnummer en de besteldatum bij de hand.

6. ONZE PRODUCTEN

6. ONZE PRODUCTEN

 

6.1 Alle bestellingen zijn onder voorbehoud van aanvaarding en beschikbaarheid van de producten, die laatste kan variëren afhankelijk van het land van levering.

 

6.2 Elk gekocht product is zoals beschreven. Wij zullen alle redelijke zorg besteden om ervoor te zorgen dat de details, beschrijvingen en prijzen van producten die op de website worden weergegeven, correct zijn. Wij kunnen echter de nauwkeurigheid van de website niet garanderen.

 

6.3 De productafbeeldingen op onze website dienen uitsluitend ter illustratie. Uw product en de verpakking kunnen enigszins afwijken van de op de website getoonde reclamefoto's, met name door uw beeldscherm en de kleurweergave daarvan.

 

6.4 Datum van minimale houdbaarheid of houdbaarheidsdatum (DDM/BBD/THT): bij aankoop van een product zoals een box of pakket is het mogelijk, afhankelijk van de beschikbare voorraad, dat het product artikelen bevat waarvan de datum van minimale houdbaarheid (DDM/BBD/THT) enigszins is overschreden. Deze artikelen zijn echter nog steeds geschikt voor consumptie.

 

6.5 Als je vragen of klachten hebt over een product, neem dan contact op met onze klantenservice door te schrijven naar info@toetie-froetie.nl.

7. LEVERING

 

 

7.1 De lijst met landen waarvoor levering mogelijk is, wordt weergegeven wanneer u uw bestelling bevestigt. Levertijden kunnen variëren afhankelijk van de bestemming en zullen aan u worden bevestigd zodra het product is verzonden.

 

7.2 Het is uw verantwoordelijkheid om ons te voorzien van volledige en nauwkeurige leveringsinformatie. Wij zijn niet aansprakelijk als u onjuiste of onvolledige informatie verstrekt.

 

7.3 Houd er rekening mee dat als u ervoor kiest om gebruik te maken van de gepersonaliseerde diensten die worden aangeboden door onze leveringspartners (met uitzondering van, maar niet beperkt tot het leveren van uw pakket aan een buurman of het achterlaten op een veilige plaats) wij niet verantwoordelijk zijn